خدمات و سرویس آبگرمکن دیواری در شهر جدید اندیشه

Wall water heater-1
Wall water heater-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.


تعیین مشعل، برای کاربردهای مختلف آبگرمکن صنعتی، تقریبا یک تخمین تخصصی است.. اینکه دقیقا از چه مشعلی است.فاده کنید تا بتوانید مقدار آب مورد نیار را دریافت کنید، بسیار مهم است.. اولین مساله در تعیین نوع مشعل، این است. که چه مقدار آب در چه مدت مورد نیاز است. و این آب قرار است. از چه دمایی به چه دمایی برسد. یک مساله نمونه به قرار زیر تعیین شده است..

همانطور که قبلا برای شما عرض کردیم در آبگرمکن های صنعتی عمودی به دلیل این که فشار آب بیشتر بر روی کفی و عدسی پایین آبگرمکن است. و بخار ایجاد شده از آب گرم نیز به عدسی بالا آبگرمکن فشار می آورد ایران شوفاژ ضخامت ورق های گالوانیزه ی عدسی پایین و بالا کمی بیشتر انتخاب میکند ولی در

با تشکر از اعتماد شما،فروشگاه اینترنتی بامین تهویه با ارائه ی تصاویر ،اطلاعات فنی و مشخصات انواع آبگرمکن صنعتی را جهت مقایسه و خریدی مطمئن در اختیار مشتریان محترم قرار داده است.. مشاورین بامین تهویه آماده ی پاسخ گویی به سوالات فنی شما در خصوص مشخصات فنی آبگرمکن صنعتی می باشند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر