خدمات و سرویس آبگرمکن دیواری در چهاردانگه

Wall water heater-1
Wall water heater-2
تبلیغات مرتبط
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647

مشاهده وب سایت


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..

در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


بدنه آبگرمکن صنعتی ایستاده لیتری دماتجهیز و سایر مدل های آبگرمکن‌های صنعتی دماتجهیز از جنس ورق گالوانیزه گرم به ضخامت متناسب با ظرفیت آنها، از تا میلی متر تولید می‌شود. قسمت‌های جوشکاری شده از داخل با رنگ اپوکسی خوراکی پوشش داده می‌شود. قسمت خارجی منبع با رنگ صنعتی سفید یا آبی (بنا به درخواست مشتریان محترم) رنگ‌آمیزی می گردد.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ، معمولا می‌تواند به صورت گازوئیلی یا گازی برای محل‌های مختلف مورد است.فاده قرار بگیرد. توجه داشته باشید، در صورتی که در یک محل ، از وجود گازوئیل یا گاز بهره‌مند نیستید و توانایی تامین برق را دارید، می‌توانید از آبگرمکن صنعتی برقی است.فاده کنید. برای اطلاع از مشخصات فنی آبگرمکن صنعتی برقی ،

آبگرمکن صنعتی یکی از محصولات موجود در سایت بامین تهویه است. که برای اطلاع از قیمت و خرید فقط کافی است. این سایت را دنبال کنید. کارشناسان ما همیشه پاسخگوی سوالات شما و خدمات رسانی خواهند بود. این مقاله را نیز برای آشنایی شما با این محصول در نظر گرفته ایم.



( خدمات و سرویس ) های دیگر