تولید و ساخت آب نما و آکواریوم در شهر ری

Water feature and aquarium-1
Water feature and aquarium-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


پمپ آب کنترل دار با گردش آب خشک و تر حرفه ای. از سری پمپ های آکواریومی خروجی بالا با مصرف برق پایین. با مصرف وات در برابر قدرت لیتر در ساعت که واقعا عالی است.. این پمپ حرفه ای دارای سنسور سیستم حفاظت از آسیب میباشد که از پمپ در زمان خشک بودن اطراف روتور محافظت نموده و آن را خاموش میکند.

پمپ آب نوعی دستگاه الکترومکانیکی است. از این دستگاه برای افزایش فشار آب برای انتقال آن از یک نقطه به نقطه دیگر است.فاده می کنند. پمپ های آب مدرن در سرتاسر جهان برای تامین آب مصارف شهری، صنعتی، کشاورزی و مسکونی در آکواریوم ها است.فاده می شود.

تمامی آبنما های سنگی ، دارای جعبه تقسیم با درپوشی از جنس سنگ آبنما می باشند که به صورت توکار، درون حوض کار شده است.؛ از همین رو، هیچ سیم و قطعه اضافه ای بر روی بدنه ی آبنما قابل مشاهده نیست. علاوه بر این، در زیر آبنما، پایه های دو سانتی جهت سهولت در تخلیه آب داخل حوض، نظافت و جا به جایی به کار برده شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر