فروش آجر جوش در شهر ری

welded brick-1
welded brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


این آجرها‌ اغلب با دست قالب زده و در کوره ‌های محلی پخته می‌شوند لذا ابعاد آنها با توجه به تجارب زیادی که در طی زمان‌های طولانی به دست آمده در حد /××تثبیت شده است.. در حال حاضر صنعت ساختمان در ایران به مقدار وسیعی از آجرهای فشاری است.فاده می‌نمایند.

به علت جذب کم آب در آجرهای سفالی، به منظور چسبندگی مناسب با ملات، انواع سوراخ‌دار آنها را مورد است.فاده قرار می‌دهند. از دیگر خواص آنها سبکی است. که باعث بالا رفتن سرعت اجرا می‌شود. در عمل به آجرهای سفالی بلوک سفالی نیز گفته می‌شود. . بلوک‌های سفالی خود به دو دسته دیواری و سقفی تقسیم می‌شوند.

حداکثر درصد جذب آب آجر جوشی ساختمانی ٪ و آجر جوشی فرش کف % است.. وزن ویژه آجر جوش باید بیش از کیلوگرم در متر مکعب باشد. آجر جوشی که به کار فرش کردن کف سواره رو و پیاده رو می رود، باید تاب ضربه پذیری بالایی داشته باشد. خیلی کم ساییده شود، زبر بوده و پس از سایش زبر بماند. آجر جوش برای پوشش دیواره تونل ها و گنداب روها نیز به کار می رود.



( فروش ) های دیگر