فروش آجر جوش در چهاردانگه

welded brick-1
welded brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

برای مثال تصور کنید که برای تهیه کابینت لازم بود که چوب لازم را از شرکتی در شهر دیگر تهیه کرده و یراق آلات با کیفیت نیز از طریق شرکتی جداگانه در شهر دیگر تأمین شود. تنها هزینه حمل و نقل و زمان لازم صرف شده برای تأمین آن‌ها باعث می شد که تولیدکننده متحمل زیان شده و قیمت نهایی محصول را افزایش دهد.


با مزایای آجر جوش آشنا شوید: آجر جوش تاب ضربه پذیری بالایی دارد، بسیار کم ساییده می‌شود، دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد، در برابر لب شدن مقاوم است.، در برابر یخ زدن و مواد شیمیایی مقاوم است.، آب بسیار کمی جذب می‌کند، برای محیط ‌های مرطوب بسیار مناسب است.، در برابر ضربه، مقاومت بالایی دارد، به دلیل تخلخل کم، در مقایسه با آجرهای معمولی عایق حرارتی مناسبی هستند، سبک زیباشناسی منحصر به فردی دارد، در برابر فرسایش و هوازدگی مقاوم است. و نکته مهم اینکه آجر جوش قابل بازیافت است.. حال نیز اگر بخواهیم در مورد جوانب منفی آجر جوش صحبت کنیم می توانیم به چگالی بالا آن که باعث افزایش بار مرده در ساختمان می‌شود، برای است.فاده در ساختمان سازی به ملات مخصوص نیاز دارد (چون آب کمی جذب می‌کند) و برای هر نوع پروژه عمرانی، قابل است.فاده نیست را اشاره کنیم.

آجر مهری آجری است. که روی آن نقش برجسته یا فرو رفته‌ای ایجاد شده است.. نقش اندازی روی آجر چه به صورت برجسته و چه فرورفته عمدتاً به کمک قالب انجام می‌شده است.. آجرهای سفال نقش دار، از قرن چهارم در آثار سیراف دیده شده است.. این آجرها از نظر شکل متنوع بوده و به صورت‌های لوزی، بادامی، ستاره‌ای شکل و چلیپا ساخته می‌شوند. از مسجد جامع گناباد در دوران سلجوقی، آجرهای نقش برجسته و مشبک با نقش‌های هندسی در شکل‌های مربع و مستطیل بدست آمده است..

برای آنکه آجر کم عرق کند، به آن گدازآوری به نام اکسید آهن می‌زنند. با اضافه کردن اکسید آهن و حرارت دهی در دمای بین تا درجه، آجر حاصله به رنگ قرمز تا سیاه تولید می‌شود. به طور کلی، یک آجر جوش خوب باید خصوصیات زیر را دارا باشد:



( فروش ) های دیگر