فروش آجر در بومهن

brick-1
brick-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


بهترین محصول برای است.فاده تیرچه و بلوک سقف است.فاده از بلوک سفال سقفی می باشد زیرا این محصول عایق حرارت و صدا می باشد. به راحتی سوراخ می شود برای عبور لوله و اتصالات و زنجیر جهت نصب لوستر. علاوه بر آن به راحتی گچ خاک را جذب می کند و امکان ریزش گچ پس از مصرف گچ و خاک و سفید کاری ندارد.

ازمهمترین ویژگی اجر های نسوز مقاومت بالای آن در برابر حرارت می باشد. انواع اجرهای کوره باتوجه به کاربرد و تحمل درجه حرارت متفاوت می باشد که می توان به آجرهای نسوز شاموتی، آجر آلومین با آلما ، آجر آلما ، اجر آلما ، آجر منیزیتی و آجر سبک عایق حرارتی نام برد

گروه صنعتی کاف در سال تأسیس گردید و فعالیت خود را در زمینه آجر های نسوز آغاز و با توجه به نیاز بازار به تامین فراورده های نسوز کورهای صنعتی فعالیت خود را در جهت تامین انواع آجرهای نسوز از قبیل آجر منیزیتی، آجر سیلیسی و آجر کوره آلومینی، آجرهای سبک عایق حرارتی و انواع جرم های سبک و سنگین ریختنی و کوبیدنی توسعه داد.



( فروش ) های دیگر