فروش آجر فشاری در شهر ری

pressed brick-1
pressed brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.


آجر سفال به دلیل قیمت مناسب و است.حکام بالا مورد پسند اکثر پیمانکاران و ساختمان سازان می باشد که در ساخت و ساز است.فاده می نمایند. آجر سفال به دلیل بافت سبک بهترین گزینه جهت است.فاده در دیوار چینی می باشند.نکته ای باید رعایت شود آجر سفال نباید برای دیوارهای باربر است.فاده شود.

آجر سفال وطن در اصفهان با عرضه آجرسفال به دلیل کیفیت و مرغوب از محبوبیت خاصی بین مشتریان در سراسر کشور برخوردار است.. مجموعه سفال وطن به صورت اختصاصی فروش و ارسال آجر سفال اصفهان می پردازد. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط و مشاوره آجر سفال با قیمت مناسب و میزان آجر مورد نیاز در متر مربع از طریق فرم درخواست آجر و قسمت تماس با ما با کارشناسان و مشاوران آجر سفال وطن در ارتباط باشید.

آجر سبز از نوع فشاری است.. این نوع آجر در کوره حرارت بیشتری می بیند و رنگ آن کبود و کم رنگ یا سبز شده و به علت پخت زیاد بسیار مقاوم، محکم و بادوام است.. بنابراین در جاهایی که نیاز به مقاومت بیشتری است.، مورد است.فاده قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر