فروش آجر قزاقی در شهر جدید اندیشه

Kazakh brick-1
Kazakh brick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.


آجر اصفهان با سال ها تجربه سایتی جامع با هدف معرفی تولید کنندگان و کارخانجات در زمینه تولید انواع آجر نما از جمله آجر نما ده سوراخ، آجر نما پنج سوراخ، آجر نما قزاقی، آجر نما پلاک، آجر نما نسوز، آجر سفال و همچنین آجر نما لعابی مسجدی آماده ارائه خدمات می باشد.

استفاده از شیشه مشبک رنگی در بین آجر نمای قزاقی، به سنتی تر شدن نما کمک می کند، علاوه بر آن شیشه های مشبک نور را به داخل سازه انتقال می دهند و اگر این شیشه ها رنگی باشند نور رنگی به داخل منعکس می شود که می تواند زیبایی داخل ساختمان را دوچندان کند.

آجر های قزاقی از گذشته های قدیم و ایران باستان طرفداران زیادی داشته است.; امروزه با گذشت زمان های طولانی هنوز این آجر ها مورد است.فاده قرار می گیرند چه به صورت کامل (دیوار چینی و نما) و چه به صورت نیمه (نما) کاربرد دارند. آجر قزاقی کامل و نیمه تفاوت هایی دارند که فرق اصلی آن ها در سایز آن می باشد، آجر های کامل برای دیوار چینی مورد است.فاده قرار میگیرند و آجر نیمه مخصوص نما و ظاهر کار می باشد.



( فروش ) های دیگر