فروش آجر قزاقی در چهاردانگه

Kazakh brick-1
Kazakh brick-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


از تولیدات آجر قزاقی امیران نما می‌توان به آجر های نما شامل نوع کامل ، نیمه و پلاک و همچنین آجر های کف اشاره نمود. آجرهای شرکت امیران نما، ضد شوره و با گارانتی کتبی عدم تغییر رنگ و ضد شوره بودن را دارا است.. آجرهای باستانی شرکت امیران نما در کوره‌های سنتی با تنوع ابعاد و رنگ بالا در انواع رنگ و سایز به همراه طرح تولید می‌گردند. خوب است. بدانید کارخانه امیران نما به عنوان بزرگ‌ترین کارخانه تولید کننده آجر قزاقی با بیش از سال سابقه طلائی در این عرصه فعالیت دارد.

آجر قزاقی نوعی آجر قدیمی است. که خاک موردنیاز برای تولید آن، خاک رس سرند شده است.. آجر قزاقی با نام آجر سنتی نیز شناخته می‌شود. این نوع آجر به صورت سنتی و دستی تولید می‌شود. روش تولید این آجر سنتی به این ترتیب است. که خاک رس سرند شده را گل می‌کنند و درون قالب‌های چوبی قرار می‌دهند. پس از خشک شدن، خشت‌های آجر را در کوره می‌گذارند تا پخته شود. جالب است. بدانید که زمان پخت آجر، رنگ آجر را تعیین می‌کند.

انتخاب درست نوع آجر نما برای پروژه آجر قزاقی نما به همراه طرح های مشبک که دارای فضای خالی پیوسته و ناپیوسته هستند با بند کشی های نامنظم واقعا زیبایی را به چالش خواهد کشید. قدرت است.فاده از طرح و الگو در چیدمان آجرها گسترده و بی انتهاست، است.فاده از الگوهای خلاقانه در 



( فروش ) های دیگر