فروش آجر نسوز در شهر جدید اندیشه

Firebrick-1
Firebrick-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


این گروه از آجر نسوز آلومینی، از آلومینای با خلوص بالا ساخته شده است. و یکی از پرمصرفترین آجرهای نسوز آلومینی بدلیل کارایی عالی و موثر میباشد. این محصول در صنایع فولاد و سیمان و کوره های دوار آهکی کاربرد دارد. زمانی که این آجرها حرارت می بینند، مقدار زیادی انبساط ثانویه خواهند داشت که این مسئله بعنوان مزیتی برای کاهش درزهای اتصال بین آجرها و ایجاد ساختار محکم میباشد.

انواع آجرهای عایق، بازده گرمایی و است.حکام های مختلفی را ارائه میدهند و میتوان کاربردهای زیادی داشته باشد. از این آجرها برای دیواره های داغ (Hot Face) و دیواره های پشتیبان است.فاده میشود. بطور مثال از این آجرها در تاج کوره های شیشه و کوره های پخت تونلی آجر ساختمانی و کوره های دوار سیمانی است.فاده میشود و در برخی از کوره ها، از این آجرها بعنوان آجر اصلی کوره مورد است.فاده قرار میگیرد.

این گروه از آجرهای نسوز آلومینی در صنایع فولاد و کوره های دوار بکار برده میشود. مواد اولیه بکار رفته در این نوع آجرها دارای خلوص بالا میباشد و بعلت پخت این آجرها در دمای بالا، مقاومت  دمایی و خزش بالایی داشته و است.حکام مناسبی دارند.



( فروش ) های دیگر