فروش آرام بند در شرق تهران

Door closer-1
Door closer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


به طور کلی آرام بند درب به هر وسیله مکانیکی گفته می‌شود که درب را به صورت کنترل شده ببندد و از بسته شدن آن با نیروی زیاد جلوگیری کند. نیرویی که برای باز کردن درب است.فاده می‌شود در نوعی دستگاه مجهز به فنر ذخیره شده و سپس از همین انرژی ذخیره شده برای بازگشت درب به موقعیت بسته است.فاده می‌شود. آرام بند درب را می‌توان به سیستم اعلام حریق ساختمان متصل کرد. در مواقع آتش‌سوزی که درها باید برای مدتی باز نگه داشته شوند تا امکان تخلیه ساختمان فراهم شود، یک دستگاه الکترومغناطیسی که در درون آرام بند تعبیه شده است.، درها را باز نگه می‌دارد. پس از تخلیه ساختمان و با متوقف شدن سیستم‌های اعلام حریق، درب‌ها نیز خود به خود بسته می‌شوند.

اخیرا آرام بند محبوبیت قابل توجهی مخصوصا در میان طراحان فضاهای اداری پیدا کرده‌ است.. حتما شما هم هنگام مراجعه به برخی ساختمان‌ها و یا حضور در فضاهای اداری متوجه شده‌اید که گاهی هنگام باز کردن درب‌ها نیاز به نیروی بیشتری برای انجام این کار دارید، اما هنگام بستن درب تنها با رها کردن آن، شاهد هستید که درب با حرکتی آرام و تدریجی بسته می‌شود و هیچ صدای آزاردهنده‌ای نیز از بسته شدن ناگهانی و با فشار زیاد آن به گوش نمی‌رسد. اگر به گوشه‌ بالا و سمت چپ یا راست در نزدیکی لولای درب نگاه کنید، وسیله‌ای مکانیکی را می‌بینید که به درب و چارچوب آن متصل است. و با ایجاد صدایی آرام به بسته شدن درب کمک می‌کند. این وسیله همان آرام بند است. که بدون اشغال فضای زیاد و یا ایجاد صدای بلند، در گوشه‌ای از چارچوب درب قرار می‌گیرد و وظیفه دارد که به بسته شدن هر چه آرام‌تر و بی‌دردسرتر درب کمک کند. آرام بند یکی از ابزارهایی است. که روز به روز در فضاهای مختلف مدرن جای خود را بیشتر باز می‌کند و است.فاده از آن در حال فراگیرتر شدن است..

همانطور که گفتیم دیکتاتور یا آرام بند آسانسور یکی که از قطعات درب های لولایی آسانسور است. که به مرور زمان خراب میشود و نیاز به تعویض دارد. اما از کجا بفهمیم که دیکتاتور آسانسور خراب شده است.؟ در واقع چه علائمی نشان دهنده خرابی دیکتاتور آسانسور است.؟ در ادامه علائم خرابی دیکتاتور آسانسور را شرح می دهیم:



( فروش ) های دیگر