مشاوره و اجرا آلاچیق در شهر جدید اندیشه

Gazebo-1
Gazebo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.


سیستم آلاچیق گردان از انواع متریال شامل چندین صفحه و لایه تشکیل شده است. که به وسیله سیستم الکترونیکی برای حرکت آماده کار می گردد. سازه آلاچیق به درخواست مشتری می تواند از جنس فلز، چوب یا شیشه باشد و همچنین سرعت چرخش صفحه قابل تنظیم است. که عموماً از یک دور در دقیقه شروع و تا یک دور در دقیقه متداول می باشد.

زیبایی محیط زندگی همواره مورد است.قبال بوده است. و این زیبایی با تجهیزات و است.راکچر های لوکس، دو چندان خواهد شد. نمونه ای از این است.راکچر ها آلاچیق ها می باشند که مورد است.فاده در تمامی فصول در فضای باز هستند. آلاچیق گردان به عنوان یک کالای نوظهور در این عرصه با تنوع در کاربری، ساعات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد تا بتوانید در زمان مشخص شده با دوران صفحه آلاچیق گردان از نمای درجه مناظر است.فاده نمایید. هایپر صنعت فامکو ارائه دهنده آلاچیق گردان در مدل های زیر می باشد:

آلاچیق به فضایی مسقف و سایه بان مانند، گفته می شود که دارای سقفی است. که بر روی ستون ها یا دیوارک هایی از پیش تعیین شده بارگذاری می شود و جهت جلوگیری از نور شدید خورشید، باد، باران و برف، و برای است.فاده در امور تفریحی و غیره قابل است.فاده می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر