تولید و ساخت آمونیوم بای فلوراید در شهر جدید اندیشه

Ammonium bifluoride-1
Ammonium bifluoride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


به دلیل آزاد نمودن هیدروژن فلوئورید برای تمیزی انواع سطوح بطور گسترده بکار برده می شود. آمونیوم بای فلوراید با توجه به خاصیت اسیدی که دارد می تواند چربی ها و سایر ناخالصی های روی سطوح راپاک کرده و سطح صاف و سیقلی در فلزات ایجاد می کند.

به منظور محافظت اندام های بدن و لباس های شخصی از آلوده شدن یا پاشیده شدن مواد شیمیایی روپوش بپوشید و در صورت کار با اسید و یا مواد خورنده از پیش بند پلاستیکی و محافظ کفش است.فاده نمایید.در صورت تماس محلول ها و مواد شیمیایی خورنده با لباس، کفش یا بدن، در حالیکه لباس و کفش آلوده را از بدن خارج می کنید سریعا موضع آلوده را با آب ولرم به مدت دقیقه شستشو کنید تا آلودگی بر طرف شود و در صورت آسیب دیدن اندام ها، سریعا به پزشک مراجعه شود.

استنشاق و یا بلعیدن ABF  می تواند موجب تهوع، است.فراغ و یا از بین رفتن اشتها شود.قرار گرفتن در برابر مقادیر زیادی از این ترکیب می تواند موجب مسمومیت با فلوئور (درد شکمی، تشنج، ضعف و مرگ) شود. همچنین در صورت ادامه دار شدن، فلوئور می تواند در است.خوان ها و دندان ها رسوب کند و موجب پدیده ای به نام فلوروز شود که درد های اندامی، تغییر رنگ دندان ها و.. را به دنبال دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر