فروش آمونیوم پرسولفات در بومهن

Ammonium persulfate-1
Ammonium persulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


سلام و تشکر از محصولات عالی شما من آمونیوم پرسولفات صنعتی از شما تهیه کردم. از خدمات مشاوره فنی قبل از فروش و خدمات پس از فروش بسیار راضی بودم. و همچنین کیفیت کالا هم بی نظیر بود. حتما باز هم برای خرید سایر مواد آزمایشگاهی مزاحمتون میشم

آمونیوم پرسولفات یک ماده صنعتی و کاربردی است. که به صورت پودر بلوری شکل در بازار به فروش می رسد، از این ماده در آزمایشگاه ها و صنایع مختلف به وفور است.فاده می شود و در صورتی که نکات ایمنی را رعایت نکنید احتمال خطر انفجار و اشتعال را بیشتر خواهید کرد.

سلام خوشحالیم مطالب برایتان مفید واقع شده پرسولفات آمونیم در حالت محلول رقیق تا % به تنهایی در رنگ مو قابل است.فاده است. و گاها به عنوان کمکی در آب اکسیژنه هم قابل است.فاده هست. اما به لحاظ رنگبری و اکسید کنندگی قوی تر هست لذا در همه موارد قابل جایگزینی نیست.



( فروش ) های دیگر