فروش آهنربا در شهر جدید اندیشه

magnet-1
magnet-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


این نوع آهنربا برای تولید قطعات مختلفی از ماشین های مغناطیسی مانند چرخ دنده های مغناطیسی، ترمزهای مغناطیسی، وسایل مغناطیسی، دستگاه های نجات مغناطیسی، یاتاقان های مغناطیسی، پمپ های مغناطیسی، دریچه های مغناطیسی، درب های مهر و موم مغناطیسی، قفل های مغناطیسی و جک آهنربا دائمی است.فاده می شود.

از آنجا که آهن رباها در صنایع مختلفی مورد است.فاده قرار می‌گیرند، باید در برابر تغییرات دما مقاوم باشند. به عنوان مثال آهن رباهایی که در است.خراج فلزات و حفاری از آن‌ها است.فاده می‌شود؛ باید دماهایی تا ۸ درجه سانتی‌گراد را نیز تحمل کنند این ویژگی در کبالت یافت می‌شود.

به همین منظور برای پیشبرد بیشتر اهداف صنعت در این زمینه ، با بکارگیری متخصصین ، اقدام به راه اندازی گروه مگنت گستر آسیا کرده است. . این گروه مفتخر است. با تامین و ساخت انواع آهنرباهای دایم و موقت وهمچینین طراحی و تولید دستگاهای مغناطیسی به مشتریان عزیز ارایه خدمات کند .



( فروش ) های دیگر