ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.
با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.
شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.
با افزایش تعداد خودرو در دنیای کنونی نیاز به آپارات و پنچرگیری ها نیز بیشتر شده است. و برای راه اندازی یک آپارات و پنچرگیری نیاز به ابزار آلات مناسب و زیادی می باشد که می توان به ابزار آلات مختلفی مانند درجه باد، جک و خرک، دیلم و تایلیور، رینگ جمع کن و رینگ باز کن، لاستیک درار و ... اشاره کرد. در این قسمت مجموعه ای کامل از ابزارهای تخصصی آپارات و پنچرگیری از برندهای با کیفیت موجود در بازار را ملاحظه خواهید کرد و میتوانید اقدام به خرید انواع ابزار آپارات و پنچرگیری با مناسب ترین قیمت نمایید.
از این دستگاه برای ترمیم و پنچر گیری تیوپ خودروهای سبک و خودروهای سنگین داخلی و خارجی و محل پنچری در تیوپ است.فاده می گردد که حتی اگر نیت تهیه دستگاه آپارات لاستیک را ندارید از این دستگاه می توانید است.فاده کنید که در مدلهای آپارات دستی یا قورباغه ای و آپارات تیوپ بادی در پارالل صنعت وجود دارد که به آن اتو تیوپ هم می گویند و عملکرد آن راحت و آسان می باشد و دارای اتوی تمام اتوماتیک و تایمر تنظیم کننده زمان می باشد.
دستگاه آپارات لاستیک که در اصطلاحات عامیانه با اسامی دستگاه پخت لاستیک، دستگاه ترمیم لاستیک، لاستیک پز، تیوپ پز، اتو لاستیک، آپارات فلکه ای، آپارات لاستیک بادی، آپارات لاستیک کامیونی، آپارات لاستیک سواری، دستگاه پخت لاستیک ماشین سنگین و ... شناخته می شود، دستگاهی است. که از آن برای ترمیم پارگی لاستیک از کنج، بغل، کف و تمامی زوایای لاستیک است.فاده می شود که با توجه به قیمت بالای لاستیک ، است.فاده از این دستگاه در مراکز خدمات لاستیک و تعویض روغنی و تعمیرگاه ها بسیار حائز اهمیت می باشد و
از دستگاه آپارات نام برده شده، پخت و پنچری لاستیک تمامی خودروهای سنگین ذاخلی و خارجی از قبیل: اتوبوس، کامیون ،تریلی و می شود است.فاده کرد و عملکرد کار با آن با آپارات لاستیک سواری یکسان می باشد فقط در این مدل ستون اصلی قابلیت خم شدن و حالت چرخان را دارد زیرا با توجه به وزن بالای لاستیک خودرو سنگین ، جا اندازی آن روی قلاب های دستگاه آپارات نام برده شده سخت می باشد بنابراین با قابلیت چرخان بودن ستون اصلی به سمت لاستیک و محل پارگی خم شده و عملیات ترمیم لاستیک دقیقا مشابه دستگاه آپارات لاستیک سواری انجام می پذیرد.
ابتدا شلنگ باد (با فشار بار) را به ورودی باد جک پنوماتیک دستگاه متصل و سیم دستگاه را به پریز برق متصل می کنیم. با سنگ انگشتی بادی یا مینی فرز انگشتی محل پارگی لاستیک را از داخل و بیرون به اصطلاح سنگ زده تا سطح آن صاف وسپس محل را با بنزین شستشو داده تا آماده سازی اولیه انجام گردد. بعد از انجام این کار ،محل پارگی لاستیک را از داخل با سوزن مخصوص لاستیک و نخ مخصوص پنچری دوخته تا لاستیک برای انجام عملیات ترمیم یا پخت آماده گردد. از دیدگاه