فروش آیفون تصویری در شرق تهران

Video-Door Phone-1
Video-Door Phone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.


تکنما یکی از شرکت های قدرتمند و موفق در حوزه تولید دربازکن های تصویری و اولین تولید کننده آیفون های دیجیتالی در ایران است. که به دلیل است.قبال زیاد از سوی مصرف کنندگان به ویژه سازندگان ساختمان ها و انبوه سازان به محبوبیت زیادی رسید.

داشتن حافظه داخلی جهت گرفتن عکس و یا برخورداری از حافظه خارجی جهت ضبط فیلم می تواند برای برخی مشتریان جذاب باشد تا بتوانند از فیلم و عکس های آرشیو شده و سیو شده بهره برداری نمایند.این ویژگی به این صورت تعریف می شود که در انواع مدل آیفون تصویری با حافظه پس از فشردن زنگ واحد مورد نظر تصویر مانیتور داخل واحد باز می شود و درجا طبق تنظیمات دستی که ما انجام داده ایم فیلم و یا عکس از دوربین دم درب برای ما ذخیره می نمایید و این کار را در صورت پاسخگویی و یا عدم پاسخگویی به صورت اتوماتیک برای ما انجام می دهد.

بخش هیجان انگیز مانیتور های ایفون تصویری فول آپشن دقیقا همینجا اتصال به وای فای و امکان کنترل از راه دور است.، در این قابلیت کاربر قادر است. که با اتصال مانیتور به وای فای، مانیتور را به اینترنت متصل نموده و با نصب اپلیکیشن مربوط به مانیتور در گوشی همراه تصاویر پنل را ببیند، از زنگ آگاه شود و درب را برای فرد پشت درب باز کند.



( فروش ) های دیگر