فروش آیفون تصویری در شرق تهران

Video-Door Phone-1
Video-Door Phone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


داشتن حافظه داخلی جهت گرفتن عکس و یا برخورداری از حافظه خارجی جهت ضبط فیلم می تواند برای برخی مشتریان جذاب باشد تا بتوانند از فیلم و عکس های آرشیو شده و سیو شده بهره برداری نمایند.این ویژگی به این صورت تعریف می شود که در انواع مدل آیفون تصویری با حافظه پس از فشردن زنگ واحد مورد نظر تصویر مانیتور داخل واحد باز می شود و درجا طبق تنظیمات دستی که ما انجام داده ایم فیلم و یا عکس از دوربین دم درب برای ما ذخیره می نمایید و این کار را در صورت پاسخگویی و یا عدم پاسخگویی به صورت اتوماتیک برای ما انجام می دهد.

در اکثر تولیدات و واردات محصولات جدید دربازکن تصویری با قابلیت تمام لمسی و ارتباط با گوشی هوشمند وجود دارد. به کمک این قابلیت می‌توان در زمان نبودن در منزل مشاهده نمود که شخص مراجعه کننده چه کسی است. و درب را باز نمود. قابلیت ضبط فیلم و عکس نیز باعث می‌شود تا امنیت ورود و خروج افراد با نظارت صورت بگیرد.

برای بسیاری از واحدهای اداری و تجاری هنگام ورود به دفاتر و محل کار داشتن یک پنل تصویری و شناسایی افراد مراجعه کننده ضروری است. و برای این کار از انواع پنل صویری در ابعاد کوچک و نصب رو کار می توان بهره برد که با نام پنل پین هول می شناسیم.بیشتر به عنوان پنل دوم کاربرد دارد که هم صدا و تصویر را می تواند ارسال نماید.نکته بسیار مهم در این رابطه انتخاب یک مدل مانیتور با قابلیت نشان دادن پنل تصویری دوم است..



( فروش ) های دیگر