مشاوره و اجرا آیفون تصویری در شهر ری

Video-Door Phone-1
Video-Door Phone-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


برای بهتر بررسی کردن این موضوع باید دو گزینه کلی را مورد بررسی قرار دهیم.ابتدا این که می خواهیم ساختمان و یا آپارتمان را مجهز نماییم و یا در حالت دوم می خواهیم یک مدل مناسب برای واحد خود مانیتور تصویری انتخاب و خرید کنیم.در حالت اول بسیار توضیح داده شده و عوامل مختلف که می تواند تاثیر گذار باشد بازگو شده است. و در این جا حالت دوم را می خواهیم واکاوی کنیم و یک مشاوره درست برای شما در نظر بگیریم.معمولا کارکرد بیشتر آیفون تصویری ها با رشته سیم و یا رشته می باشد و می توان بسیاری از تولیدات را با یکدیگر ترکیبی نصب نمود.مثال کاربردی این که اگر پنل دم درب برند سیماران باشد می توان از محصولات سوزوکی و آلدو و یا کالیوز است.فاده نمود و برعکس این موضوع نیز صادق است..در برخی موارد مانند تولیدات آیفون تکنما به دلیل دیجیتال بودن و اپن سورس بودن فقط باید از نمونه تولیدات خود آن است.فاده نمود و هیچ هم خوانی با برندهای دیگر ندارد.در برخی مدل های وارداتی به دلیل است.فاده از دوربین با کیفیت HD در قسمت پنل تصویری مانیتورهای دیگر نمی توانند تصاویر را نمایش دهند و باید از نمونه تولیدات خودشان است.فاده نمود.

برای بسیاری از واحدهای اداری و تجاری هنگام ورود به دفاتر و محل کار داشتن یک پنل تصویری و شناسایی افراد مراجعه کننده ضروری است. و برای این کار از انواع پنل صویری در ابعاد کوچک و نصب رو کار می توان بهره برد که با نام پنل پین هول می شناسیم.بیشتر به عنوان پنل دوم کاربرد دارد که هم صدا و تصویر را می تواند ارسال نماید.نکته بسیار مهم در این رابطه انتخاب یک مدل مانیتور با قابلیت نشان دادن پنل تصویری دوم است..

در برخی مکان ها و مجتمع ها درب ورودی شامل نگهبانی است. و مراجعه کننده به لابی هدایت می شود و از آنجا می تواند با واحد مورد نظر صحبت و تماس تصویری بگیرد و این کار فقط توسط انواع پنل تصویری لابی من قابل اجرا است..نگهبانی نیز به وسیله این پنل می تواند ارتباط و کارهای خود را با واحدها در میان بگذارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر