تولید و ساخت آینه در شهر جدید اندیشه

Mirror-1
Mirror-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


نقشه کشی، ساخت، تولید، بسته بندی و ارسال انواع شیشه و آینه به اقصی نقاط کشور از عمده فعالیت های مجموعه لیا صنعت ایرانیان می باشد. همچنین انجام پروژه های شیشه های نشکن (سکوریت) اعم از نقشه برداری، ساخت، تولید و اجرا را می توان به دیگر فعالیت های این مجموعه اضافه کرد.

شرکت لیا صنعت ایرانیان با تولید انواع محصولاتی همچون آینه کاری، آینه دکوراتیو، شیشه سکوریت، شیشه سندبلاست، انواع نرده شیشه ای و همینطور پارتیشن شیشه ای و ... و همچنین ارائه خدماتی مانند چاپ بر روی شیشه، تراش انواع شیشه و آینه، سندبلاست و طراحی و ... با قیمت مناسب و همچنین کیفیتی عالی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

شیشه ای کاملا مسطح و شفاف است. که یک طرف آن با رنگی با کیفیتی بالا پوشیده می شود. این محصول در رنگ های متنوع و جذاب سفارشی تولید می شود در ضمن رنگ به صورت کوره ای میباشد که باعث است.حکام رنگ در برابر حرارت و ضربه و خراشیدگی و ساییدگی میباشد 



( تولید و ساخت ) های دیگر