مشاوره و اجرا آینه در شهر جدید اندیشه

Mirror-1
Mirror-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.


شیشه ای کاملا مسطح و شفاف است. که یک طرف آن با رنگی با کیفیتی بالا پوشیده می شود. این محصول در رنگ های متنوع و جذاب سفارشی تولید می شود در ضمن رنگ به صورت کوره ای میباشد که باعث است.حکام رنگ در برابر حرارت و ضربه و خراشیدگی و ساییدگی میباشد 

گروه صنعتی شیشه آریا در سال ۸۸ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. . انواع تولیدات صنعت شیشه آریا شامل شیشه های سکوریت ،چاپ دار ،انواع شیشه ها با مصارف صنعتی ،دکوراتیو ،و ساختمانی وهمچنین تولید انواع آینه های دکوراتیو و صنعتی می باشد . صنعت شیشه آریا پاسخگوی تمام نیاز های شما در صنعت شیشه میباشد با گروه شیشه آریا کیفیت برتر را تجربه کنید .

شرکت لیا صنعت ایرانیان با تولید انواع محصولاتی همچون آینه کاری، آینه دکوراتیو، شیشه سکوریت، شیشه سندبلاست، انواع نرده شیشه ای و همینطور پارتیشن شیشه ای و ... و همچنین ارائه خدماتی مانند چاپ بر روی شیشه، تراش انواع شیشه و آینه، سندبلاست و طراحی و ... با قیمت مناسب و همچنین کیفیتی عالی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر