مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در بومهن

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


از اتاق زیر شیروانی و زیرزمین گرفته تا حفره‌های دیوار و سقف و داخل جعبه‌های برق، مکان‌های تاریک زیادی وجود دارند که برای انجام کارهای تعمیر و بهسازی برق به چراغ قوه نیاز دارند. یک چراغ قوه به همان اندازه که برای راحتی در کار کردن لازم است.، برای حفظ ایمنی نیز وسیله‌ای ضروری است..

سلام، وقت بخیر. دژنکتور خلاء زیمنس مدل AH- با آمپر و ولتاژ . کیلوولت موجود دارید؟ لطفا در صورت موجودی قیمت اعلام بفرمایید. در صورت عدم موجودی، کلید مشابه چی معرفی می کنید که علاوه بر داشتن مشخصات فنی مشابه، از لحاظ ابعاد نیز داخل سلول موجود قرار گیرد؟ با سپاس.

هایپر صنعت فامکو یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات و تجهیزات برق صنعتی و ساختمان شامل اینورتر، کنتاکتور، دژنکتور، کلید کمپکت، کلید اتوماتیک کلید مینیاتوری و غیره برای صنایع بزرگ و کوچک می باشد و با داشتن کارشناسان فنی با تجربه و کار آزموده، فعالیت های گسترده ای در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های صنعتی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر