مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در شهر جدید اندیشه

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


با عرض سلام و احترام، لطفا بفرمایید که این محصول را از کجا تهیه کرده اید؟ در صورت خرید این محصول از فامکو طبق برچسب خدمات پس از فروش درج شده روی کالا عمل نمایید یا اگر از جای دیگری خریداری نموده اید بفرمایید تا همکاران واحد تعمیرات با شما تماس بگیرند.

دریل جزء ابزارهای ضروری یک برق کار است.. او می‌تواند برای سوراخ کردن دیوار جهت عبور سیم یا پیچ کردن است.فاده کند. دریل‌ها در انواع برقی و شارژی در بازار موجود هستند. یک دریل پیچ گوشتی می‌تواند هم برای پیچ کردن و برای سوراخ کاری مورد است.فاده قرار گیرد.

در سال با تجربه بیش از سال بنکداری محصولات برندهای معتبر ایرانی و با توجه به نیاز روز جامعه، با هدف ارسال مستقیم و بدون واسطه محصولات روشنایی در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت، فروشگاه اینترنتی "آرتا الکتریک" شکل گرفت. افتخار ما در مجموعه آرتا الکتریک، با نام ثبتی شرکت "پیشتازان نوآوری آرتا الکتریک" و به شماره ثبت ، خدمت رسانی به قشر وسیعی از مصرف کنندگان در سراسر کشور است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر