مشاوره و اجرا ابزارآلات برق صنعتی در پردیس

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 


سلام جناب خداخواه عزیز، خیر، مشکلی ندارد. شما می توانید نقشه اتوکد را برای هر شرکت مشاوره ای ارسال نمایید تا طراحی را انجام دهند. در ارتباط با باقی سوالات شما بدلیل گسترده بودن این موضوع همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یک ولت متر برای خواندن سطوح ولتاژ و تأیید اینکه مدارها روشن یا خاموش هستند است.فاده می‌شود. برخلاف یک تستر مدار، این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا میزان ولتاژی که حمل می‌شود را قرائت کنید. اشکال پیچیده‌تر این ابزار به عنوان مولتی متر شناخته می‌شوند و نه تنها می‌توانند سطوح ولتاژ را بخوانند بلکه توانایی خواندن آمپر، مقاومت و ولتاژ و آمپر DC را نیز دارند. با. این ابزار تخصصی بیشتر توسط برق کاران حرفه‌ای است.فاده می‌شود.

یکی از اساسی ترین تجهیزاتی که در برق صنعتی به کار می روند، تجهیزات فرمان و کلید زنی هستند که کاربرد اصلی آن شامل: قطع و وصل مدار، فرمان روشن و خاموش شدن در وسایل برقی صنعتی مثل الکتروموتور ها، ترانس ها و دیگر عملگر های صنعتی که با برق کار می کنند، می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر