فروش ابزارآلات دستی در بومهن

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


در این مقاله به معرفی انواع ابزار دستی میپردازیم. اساسا به چه ابزاری یک ابزار دستی می‌گویند؟ آیا هر وسیله صنعتی غیربرقی که با دست و نیروی انسانی به حرکت دربیاید یک ابزار دستی است.؟... خیلی‌ها بر این باورند که این جمله صحیح است.. در واقع هر وسیله‌ای که برای کمک انسان به ساخت و تعمیر کاری ساخته شده و نام ابزار روی آن قرار گرفته و تنها با کمک نیروی انسان کار می‌کند و از هیچ انرژی دیگری مثل برق، باد، باتری و ... است.فاده نمی‌کند یک ابزار دستی است.. این نوع محصولات به جرات قدیمی‌ترین ابزارهای ساخت دست بشر شناخته می‌شوند. از همان عصر انسان‌های نخستین و اولین چکش سنگی که برای شکار ساخته شد، تا انسان غارنشین و قلم‌هایی که برای دیوار نگاره‌ها ساخت تاریخ ابزارآلات دستی هم شروع شد. حالا بعد از این همه سال، در قرن جدید شمسی گروه بسیار بزرگ و جذابی شامل انواع وسایل و ابزار به این نام شناخته می‌شود. 

به جز این موارد اشاره شده، از قیچی، کاتر، کمان اره، روغن دان، نردبان، گاز انبر، آچارها و انبرهای دیگر می‌توان به عنوان ابزارهای دستی عمومی دیگر نام برد. در کنار این محصولات عمومی‌تر اما ابزارهای دستی صنایع تخصصی هم وجود دارد؛ قلم موها و ابزار رنگ و نقاشی، وسایل و ابزارهای دستی ساختمان سازی، گیره و پیچ دستی چوب، مغار، درفش و سایز ابزارآلات نجاری، آچار میکرومتر، بکس‌ها و انواع ابزار مکانیکی، محصولات ابزار دقیق مثل گونیا، خط کش، آچار میکرومتر و غیره ... لیست بی‌پایانی را تشکیل می‌دهند که این عناوین نیز نوع حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر ابزار دستی لقب می‌گیرند.

برای دسترسی به مکان‌هایی با ارتفاع بالا، مانند دسترسی برای تمیز کردن لوستر خانه، است.فاده از یک نردبان بسیار کارآمد است.. نردبان‌های آروا قابلیت تحمل وزن تا ۵ کیلوگرم را دارند و از جنس آلومینیوم مقاوم ساخته شده‌اند؛ برای همین سبک‌اند و به راحتی جابه‌جا می‌شوند.



( فروش ) های دیگر