فروش ابزارآلات دستی در شهر جدید اندیشه

Hand tools-1
Hand tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


حال برای جمع‌آوری این همه ابزار به چه چیزی نیاز است.؟ چطور می‌توان این این وسایل را در کنار یکدیگر نگهداری کرد؟ پاسخ یک جعبه خوش ساخت پلاستیکی یا فلزی درب دار به نام جعبه ابزار خواهد بود. جعبه ابزارها شبیه به یک قوطی بزرگ ساخته می‌شوند که گاهی ساده و گاهی چند طبقه و شکل دار هستند. برخی سازندگان این محصول در برخی مدل‌ها جایگاه مخصوص چند ابزار را هم طراحی کرده اند و بنابراین براحتی می‌توان آن ابزار مخصوص را در محفظه خود قرار داد. جعبه ابزارها تنوع، جنس و ابعاد بسیار زیادی در کشورمان دارند. تقریبا برای هر نوع سلیقه با هر نوع کاربری و تعداد ابزار، جعبه ابزار مخصوص به خود وجود دارد.

مورد بعدی شاید مثل ابزار قبلی بصورت عمومی پرکاربرد نباشد اما در بسیاری از جعبه ابزارهای خانگی، شخصی و ... یافت می‌شود. سیم لخت کن مخصوص برداشتن روکش سیم بدون آسیب زدن به بخش فلزی مسی و رسانای آن است.. بعد از سیم لخت کن‌های ساده و معمولی قدیمی که کار را کمی سخت می‌کردند، حالا سیم لخت کن اتوماتیک براحتی این کار را انجام می‌دهد. در مدل‌های اتوماتیک کافی‌ست سر سیم را با توجه به ضخامت آن در جایگاه و سوراخ درست سیم لخت کن قرار دهید؛ بعد از بستن دسته‌ها، ابتدا دو فکی که سمت یک دسته قرار دارد سیم را محکم می‌گیرد و بعد روی فک دسته مقابل که دارای سوراخ سیم‌هاست کار لخت کردن سیم براحتی و سرعت انجام می‌شود. غیر از این دو نوع، چند مدل دیگر سیم لخت کن مثل کلاغی،  فنر دار و ... هم ساخته می‌شود که نحوه کار با آنها کمی متفاوت است..

فروشگاه جهان ابزار در سال توسط برادران «رامین و بهزاد شیرپایی» در زمینه فروش ابزار در تبریز تأسیس گردید. جهان ابزار به پشتوانه بیش از دو دهه فعالیت و کسب تجربه در زمینه تأمین و توزیع ابزارهای صنعتی و ساختمانی، مأموریت خود را تأمین ابزار و تجهیزات مورد نیاز صنایع و کارگاه های صنعتی شمال غرب کشور تعریف کرده است..



( فروش ) های دیگر