فروش ابزارهای صافکاری در بومهن

Smoothing tools-1
Smoothing tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


این وسیله به شما کمک می کند تا با بهره گیری از آن فرو رفتگی ها را بیرون بکشید. در واقع وظیفه تگرگ کش این است. که نواحی کج شده ورقه را به سطح مورد انتظار برگرداند تا فرآیند چکش کاری را کاهش دهد. این کار اغلب با کمک گرفتن از چسب های PDR قابل انجام است..

قلاب و پایه نگهدارنده جزو لوازم جانبی صافکاری pdr محسوب می شوند. این ابزار برای ثابت نگه داشتن درب و کاپوت خودرو برای انجام عملیات صافکاری و ترمیم خودرو است.فاده می شوند. اگرچه نبود این ابزار را می توان با ابزارهای دیگری جبران کرد. اما داشتن ابزار pdr حرفه ای می تواند تاثیر به سزایی روی هرچه حرفه ای تر بودن شما داشته باشد.

قیمت لوازم صافکاری PDR با توجه به عواملی مانند نوع محصول، کیفیت محصول، برند، کشور سازنده و غیره متغیر است..همچنین بسته به این که شما چه ابزارهایی برای صافکاری پی دی آر خود نیاز دارید قیمت و هزینه لوازم صافکاری شما ممکن است. کمتر یا بیشتر از حد نرمال باشد.



( فروش ) های دیگر