آبپاش در بومهن ( فروش )

sprinkler-1
sprinkler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


بازار صنعت آب کشور با بکارگیری از تجارب ساله نشریه مهندسی آب به عنوان مشاور،تجارت یار و همراه یار صنایع آب و فاضلاب کشور ،نیز با آنالیز و تحلیل بازار و مقایسه کیفیت محصولات ،بستری مناسب جهت تعامل نزدیک و سازنده بین تولید کنندگان ،کارفرمایان،پیمانکاران،مشاوران و تامین کنندگان می باشد.

آب پاش های دستی خود به دسته باغچه و خانگی تقسیم می شوند.آب پاش باغچه برای آبیاری گیاهان و باغچه هایی که کم حجم هستند مناسب است. و گنجایشی برابر با تا لیتر دارد در کنار آن آب پاش خانگی برای آبیاری گیاهان داخل خانه است.فاده می شود و گنجایش آن . لیتر بوده و بسیار سبک هستند.

آبپاش های آبیاری صنعت سبز، دارای قابلیت پخش اب به صورت یکنواخت و همه جانبه می باشند. این محصولات از کاربرد های فراوانی برای بخش های مناطق زراعی، کشاورزی، فضای سبز، گلخانه، باغ، پارک و غیره برخوردار می باشد. همچنین قادر به پخش کود های شیمیایی محلول در آب هستند.



( فروش ) های دیگر در بومهن