آبپاش در شرق تهران ( فروش )

sprinkler-1
sprinkler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 


آب پاش های دستی خود به دسته باغچه و خانگی تقسیم می شوند.آب پاش باغچه برای آبیاری گیاهان و باغچه هایی که کم حجم هستند مناسب است. و گنجایشی برابر با تا لیتر دارد در کنار آن آب پاش خانگی برای آبیاری گیاهان داخل خانه است.فاده می شود و گنجایش آن . لیتر بوده و بسیار سبک هستند.

فارم صنعت در زمینه واردات انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی و موتور برق سایت خود را در فروردین ماه سال دایر نموده است. و اقدام به ارائه یکی از کاملترین سایت ها در زمینه فروش انواع ماشین آلات ساختمانی، کشاورزی، موتور برق نموده است..

بازار صنعت آب کشور با بکارگیری از تجارب ساله نشریه مهندسی آب به عنوان مشاور،تجارت یار و همراه یار صنایع آب و فاضلاب کشور ،نیز با آنالیز و تحلیل بازار و مقایسه کیفیت محصولات ،بستری مناسب جهت تعامل نزدیک و سازنده بین تولید کنندگان ،کارفرمایان،پیمانکاران،مشاوران و تامین کنندگان می باشد.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران