آبپاش در شمال تهران ( فروش )

sprinkler-1
sprinkler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.

شمال تهران در حوزه خدمات درمان نیز دارای مراکز درمانی و بیمارستان های متعددی است. . این مراکز درمانی بعضا دولتی و در بعضی موارد خصوصی هستند . در ادامه نام چند مرکز درمانی و بیمارستان شمال تهران را بهمراه آدرس اضافه کرده ام تا با آنها آشنا شوید :


آبپاش های آبیاری صنعت سبز، دارای قابلیت پخش اب به صورت یکنواخت و همه جانبه می باشند. این محصولات از کاربرد های فراوانی برای بخش های مناطق زراعی، کشاورزی، فضای سبز، گلخانه، باغ، پارک و غیره برخوردار می باشد. همچنین قادر به پخش کود های شیمیایی محلول در آب هستند.

در مقابل آب پاش های اتوماتیک وجود دارند که برای آبیاری زمین های بزرگ تعبیه شدند.اگر میخواهید هزینه زیاد آبیاری قطره ای را نداشته باشید این روش جایگزیثن مناسبی برای شماست.از انواع آب پاش اتوماتیک می توان به آب پاش نوسانی، بارانی و خودکار اشاره کرد.

بازار صنعت آب کشور با بکارگیری از تجارب ساله نشریه مهندسی آب به عنوان مشاور،تجارت یار و همراه یار صنایع آب و فاضلاب کشور ،نیز با آنالیز و تحلیل بازار و مقایسه کیفیت محصولات ،بستری مناسب جهت تعامل نزدیک و سازنده بین تولید کنندگان ،کارفرمایان،پیمانکاران،مشاوران و تامین کنندگان می باشد.



( فروش ) های دیگر در شمال تهران