آرماتور بند اتوماتیک در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Automatic strap armature-1
Automatic strap armature-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

با توجه به گسترش ساخت و ساز و تمایل به است.فاده از ابزارآلات جدید ، دستگاه آرماتور بند اتوماتیک یکی از دستگاه های مورد توجه در این حوزه می باشند. این دستگاه ها باهدف افزایش سرعت اجرای فونداسیون و آرماتوربندی ساختمان ها ارائه شدند. است.فاده از دستگاه های آرماتوربندی باعث افزایش سرعت اجرای پروژه تا برابر شده و همچنین باعث کاهش چشمگیر هزینه های اجرای پروژه های نیز می شود. شرکت راشا با دارا بودن نمایندگی انحصاری برند های چینی و ژاپنی ، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این محصولات را در ایران بر عهده دارد.

دستگاه آرماتور بند اتوماتیک شارژی از نظر فنی و تخصصی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. و با وجود وزن و ابعاد بسیار مناسب و نیز شارژی بودن است.فاده آن را بسیار مطلوب کرده است.. بدلیل سرعت بالا در ایجاد گره که حدود هزار گره در هر شارژ است. راندمان کار را بسیار بالا برده و با توجه به ایجاد گره های بهینه و قابل تنظیم و مصرف سیم متعارف این دستگاه را بسیار مقرون به صرفه کرده است.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه