آمپرمتر در شرق تهران ( فروش )

Amperemeter-1
Amperemeter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


گروه فنی و مهندسی پارس الکترونیک در سال فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی برق و الکترونیک و آموزشی آغاز نمود. از فعالیتهای بازرگانی این گروه می توان به واردات و فروش تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق آزمایشگاهی برق و الکترونیک و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی (دانشگاهها ،دانشکده ها و هنرستان ها) اشاره کرد.

یکی از آمپرمترهای معروف و پر فروش در بازار جهانی و داخلی برند کیس Kaise است.. شرکت کیس فعالیت خود را از سال در کشور ژاپن آغاز نمود این شرکت با سابقه طولانی در ساخت انواع دستگاه های اندازه گیری برق و الکترونیک مخصوصا تولید انواع آمپرمتر و

گروه صنعتي آتبين با بیش از سال سابقه و نفر پرسنل از واحدهاي دانش‌بنيان با توليدات انحصاري و است.راتژيك و بزرگترین و پرسابقه ترین تولیدکننده در صنعت كوره‌سازي و حرارت کشور می باشد که صادرات به كشور جهان و انجام بيش از پروژه خطير و حساس در كشور را در رزومه کاری خود ثبت نموده است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران