ابزار های چند کاره در پردیس ( فروش )

Multipurpose tools-1
Multipurpose tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«محسن منصوری» است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در خصوص مترو پردیس می‌گوید: پروژه مترو سنگین نزدیک به هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد، هنوز این پروژه را آغاز نکرده ایم و تاکید داریم، که ابتدا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم، اگر برای پردیس سرمایه گذار بیاید، کار شروع می‌شود، اما با اعتبارات دولتی فعلاً توان آغاز مترو پردیس را نداریم.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


هنگام انتخاب ابزار چند کاره یا همه کاره مناسب خود پیش از هر چیز باید به ولتاژ، جریان و توان دستگاه توجه داشته باشید. این دو میزان قدرت دستگاه را تعیین می‌کنند. هر چه این اعداد بزرگتر باشند ماشین از قدرت بیشتری برخوردار بوده و برای فعالیت‌های سنگین‌تری قابل است.فاده است..

ابزار همه کاره معمولا با متعلقاتی مانند پد سنباده‌زنی، تیغه برش و کاردک صلب در یک کیف که مخصوص همان محصول است.؛ ارائه  می‌شود. لازم است. بدانید که متعلقات هر دستگاه ابزار چند کاره، کاملا مخصوص همان دستگاه بوده و برای دیگر ابزارهای همه کاره، کاربرد ندارند. هنگام خرید ابزارهای چند کاره به ولتاژ، جریان و توان دستگاه توجه کنید. میزان قدرت

کاربری ابزار همه یا چند کاره از نام آن مشخص و پیدا است.. این ابزار با خاصیت کاربری چند محصول هستند که علاوه بر دو یا چند کاربرد مجزا، کیفیت و قدرت بالایی دارند. تهیه این ابزار کاربر را از خرید چندین ابزار و محصول به‌صورت جداگانه و تک‌تک بی‌نیاز می‌کند.



( فروش ) های دیگر در پردیس