اره بادی در شهر جدید اندیشه ( فروش )

wind saw-1
wind saw-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.

شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


پس دو دهه حضور در قلب بازار «ابزار» ایران (محله حسن آباد تهران) و توزیع ابزارالات مورد نیاز صنایع نظیر خودرو سازی و نفت و پتروشیمی، چندی است. جهت همگام شدن با نیازهای روز مشتریان، حضور در بازار کسب و کارهای آنلاین را نیز آغاز کرده ایم. انسان پیشرفته امروزی که در عصر اینترنت و موبایل های هوشمند زندگی می کند، دقایق خود را بسیار ارزشمندتر از نسل پیشین می یابد؛ شاید از همین روست که روزانه شاهد افزایش مشتریان هوشمندی هستیم که به جای گشت و گذاری پر زحمت و انجام یک خرید تصادفی در بازار، ترجیح می دهند از موبایل یا کامپیوتر خود کمک گرفته و با سرعت و دقتی بسیار بالا، به سادگی نیاز خود را مرتفع نمایند.

فروشگاه ابزارکیا مرجع تخصصی ابزارآلات صنعتی، در زمینه فروش ابزار دستی، برقی، شارژی، بادی، بنزینی، باغبانی، الکترونیکی و موارد مصرفی ماشین های تراشکاری، با داشتن سال ها تجربه، در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه کامل ترین و دقیق ترین پایگاه اینترنتی در زمینه ابزارآلات است..

فروشگاه آنلاین ابزار پارسه صنعت ارائه کننده مناسب ترین کالاهای مورد نیاز در زمینه های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی, ابزارآلات برقی و شارژی, دریل, بتن کن, چکش تخریب, پیچ گوشتی الکتریکی, پولیش, پیستوله رنگ پاش, سشوار صنعتی, فروش کمپرسور هوا, ابزارآلات دستی, کیت ابزار دستی, ست پیچ گوشتی, فازمتر, کاتر و تیغه کاتر, چکش, قیمت سوهان و مغار, ست بکس و آچار بکس, قیمت آنلاین ابزارآلات بادی, آچار بکس بادی, فروش پیستوله بادی, منگنه کوب بادی, فروش میخکوب بادی می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه