اره زنجیری بنزینی در بومهن ( فروش )

Gasoline chain saw-1
Gasoline chain saw-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


بازرگانی لرزان صنعت از سال در زمینه واردات و تامین ماشین آلات ساختمانی، صنعتی کشاورزی آغاز به فعالیت نمود. در طی این سالها و با فعالیت مستمر موفق به اخذ نمایندگی رسمی محصولات شرکتهای معتبر اروپایی و آسیایی از جمله شرکت Breaker ایتالیا، Beton Trowels بلژیک ، Promax کره جنوبی و JY چین گردیده است.، و این فعالیتها باعث شده به مرور زمان سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را در اختیار بگیرد.

فروشگاه آنلاین ابزار پارسه صنعت ارائه کننده مناسب ترین کالاهای مورد نیاز در زمینه های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی, ابزارآلات برقی و شارژی, دریل, بتن کن, چکش تخریب, پیچ گوشتی الکتریکی, پولیش, پیستوله رنگ پاش, سشوار صنعتی, فروش کمپرسور هوا, ابزارآلات دستی, کیت ابزار دستی, ست پیچ گوشتی, فازمتر, کاتر و تیغه کاتر, چکش, قیمت سوهان و مغار, ست بکس و آچار بکس, قیمت آنلاین ابزارآلات بادی, آچار بکس بادی, فروش پیستوله بادی, منگنه کوب بادی, فروش میخکوب بادی می باشد.

با کاهش دور موتور لنت های کلاچ گریز از مرکز توسط فنر ها برگشت داده شده و انتقال توان از زنجیر قطع می گردد. چرخ زنجیر محرک اره زنجیری در دو نوع اسپراکت ساده و اسپراکت چرخ دنده زنجیری تولید می شود. اسپراکت ساده دارای دندانه های پهنی است. که با زبانه زنجیر درگیر می شود. پهن بودن دندانه ها باعث می شود زنجیر در امتداد شیار تیغه راهنما قرار گرفته، حرکت کند و اسپراکت روی طوقه کلاچ به صورت ثابت نصب می شود. در چرخ زنجیرهای رینگ دار، دندانه های چرخ زنجیر بین دو رینگ قرار می گیرد و گوشواره زنجیر بین رینگ ها گیر می کند. در این حالت حرکت زنجیر نسبت به نوع اول نرم تر کار می کند و است.هلاک کمتری خواهد داشت. زبانه گوشواره زنجیر با سطح دندانه های چرخ زنجیر درگیر می شود.. روی سطوح رینگ ها سوراخ هایی قرار گرفته که باعث می شود خرده های چوب خارج شوند. چرخ زنجیر رینگ دار به توپی که روی طوقه کلاچ جوش شده است.، نصب می شود. زبانه ها زنجیر را روی شیار تیغه تراز می کنند.



( فروش ) های دیگر در بومهن