اره زنجیری بنزینی در شهر ری ( فروش )

Gasoline chain saw-1
Gasoline chain saw-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


بزرگترین خطر هنگام کار با اره زنجیری، خطر برگشت و پرتاب دستگاه به عقب است. که می تواند آسیب و جراحت جدی به کاربر برساند. این اتفاق زمانی رخ می دهد که قسمت &frac; بالایی نوک تیغه اره زنجیری که به منطقه ضربه برگشتی (Kickback zone) معروف است.، به جسمی برخورد کند یا با آن قسمت اقدام به بریدن چوب کنیم. در این زمان به علت چرخش زنجیر با سرعت و قدرت بالا ممکن است. اره به سمت بالا و عقب برگردد و به کاربر آسیب جدی برساند. هنگام کار با اره زنجیری باید مطمئن شویم که نوک تیغه اره زنجیری امکان برخورد با جسم یا شی دیگری نداشته باشد. به هر حال ممکن هنگام کار با اره زنجیری نوک تیغه به چیزی برخورد کند و خطر آفرین شود، در این موارد، وجود سیستم ترمز زنجیر بسیار حائز اهمیت است.. اگر موقع لگد زدن یا پرت شدن دستگاه به عقب، این سیستم را با فشار دادن اهرم فعال کنیم حرکت زنجیر بلافاصله متوقف می شود و خطر جراحت شدید در کاربر مرتفع می گردد. البته کاربر می تواند در هر زمان با فشار دادن اهرم ترمز زنجیر رو به جلو چرخش زنجیر را متوقف کند. در برخی مدل ها نیز قابلیتی وجود دارد که به محض ضربه به نوک تیغه ساطوری، ترمز زنجیر عمل کرده و حرکت آن را متوقف می کند.

این محصول عمدتا برای کار در جنگل است.فاده می شود و مخصوص قطع و انداختن درختان تنومند است.. موتور آنها بنزینی می باشد و سی سی یا بیشتر حجم دارند. عمل برش توسط واحد برش اره درخت بر انجام می شود. اره هایی که برای قطع تنه درختان است.فاده می شود، قدرت موتور بالایی نیاز دارند و معمولا باید در حد اسب بخار یا بالاتر باشند.

فروشگاه آنلاین ابزار پارسه صنعت ارائه کننده مناسب ترین کالاهای مورد نیاز در زمینه های ابزارآلات صنعتی و ساختمانی, ابزارآلات برقی و شارژی, دریل, بتن کن, چکش تخریب, پیچ گوشتی الکتریکی, پولیش, پیستوله رنگ پاش, سشوار صنعتی, فروش کمپرسور هوا, ابزارآلات دستی, کیت ابزار دستی, ست پیچ گوشتی, فازمتر, کاتر و تیغه کاتر, چکش, قیمت سوهان و مغار, ست بکس و آچار بکس, قیمت آنلاین ابزارآلات بادی, آچار بکس بادی, فروش پیستوله بادی, منگنه کوب بادی, فروش میخکوب بادی می باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر ری