اسلب گیر در بومهن ( فروش )

Slab grabber-1
Slab grabber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


نمونه های داخلی از بهترین آلیاژ ها برای ساخت دستگاه اسلب گیر است.فاده می کنند. نمونه های داخلی پس از تولید توسط کارشناسان تست شده و در صورت است.اندارد بودن روانه بازار می شوند. برای خرید دستگاه حمل اسلب می توان به صورت اینترنتی و حضوری اقدام کرد.

اسلب گیر که به آن اسلپ گیر هم می گویند وسیله ای است. که از آن برای بلند کردن و جابه جایی اسلب های سنگی، فولادی و یا چوبی که دارای وزن زیادی می باشند و حمل آن ها با دست کار بسیار مشکلی است. است.فاده می شود. اسلب گیر به دو نوع اسلب گیر جرثقیل و اسلب گیر دودسته تقسیم می شود که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی می باشند.این اسلب گیرها قابلیت تحمل وزن تا کیلوگرم را دارند.

فروشگاه ابزارکیا مرجع تخصصی ابزارآلات صنعتی، در زمینه فروش ابزار دستی، برقی، شارژی، بادی، بنزینی، باغبانی، الکترونیکی و موارد مصرفی ماشین های تراشکاری، با داشتن سال ها تجربه، در خدمت مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه کامل ترین و دقیق ترین پایگاه اینترنتی در زمینه ابزارآلات است..



( فروش ) های دیگر در بومهن