اسلب گیر در شرق تهران ( فروش )

Slab grabber-1
Slab grabber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


اسلب گیر یکی از مهمترین ابزارها برای جابجایی اسلب های فولادی، سنگی و چوبی سنگین است.. اسلب های فولادی که به اسم تختال نیز شناخته می شوند از طریق نورد شمش یا ریخته گری تولید می‌شوند و  در صنایعی مانند خودروسازی و تولید ماشین آلات سنگین، سازه های فولادی و کویل ها مورد است.فاده قرار می گیرند.

نوسانات ارزی تاثیر زیادی در قیمت نهایی دستگاه اسلب گیر دارد. نوسانات ارزی روی محصولات تولید داخل نسبت به محصولات خارجی تاثیر کمتری دارد اما به هر حال به دلیل وارداتی بودن دستگاه های تولید و مواد اولیه این نوسانات روی قیمت نهایی محصولات تولید داخل تاثیر می گذارند.

مراکز فروش نیز نقش مهمی را در قیمت نهایی محصول ایفا می کنند. خرید از مراکز واردکننده و تولید کننده به صورت مستقیم می تواند خریدی به صرفه تر باشد. زیرا خرید از نمایندگی های فروش باعث کاهش واسطه گری ها می‌شود و خرید بدون واسطه همیشه به صرفه تر است..



( فروش ) های دیگر در شرق تهران