اسپری رنگ در شرق تهران ( فروش )

spray paint-1
spray paint-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران واقع در منطقه به دلیل قرار داشتن در دامنه رشته کوه های البرز، دارای فضای سبز متعدد و بسیار زیادی می باشند. از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری در محله های شرق تهران و به ویژه در منطقه می توان به: باغ پرندگان تهران، پارک ساحل، پارک پلیس، پارک جنگلی لویزان، بوستان یاس فاطمی، پارک جنگلی شیان، مقبره الشعرای موجود در دانشگاه علم و صنعت، پارک آبی افق هلان، بولینگ شیان، پارک نوفل لوشاتو، قنات موجود در شهرک امید، مجموعه تفریحی آناهید، تئاتر الغدیر، فرهنگسرای اشراق، و ... اشاره کرد. اگر تا به حال از جاذبه های گردشگری موجود در منطقه تهران دیدن نکرده اید، توصیه می کنیم بازدید از جاذبه های محله های شرق تهران واقع در منطقه را حتما در برنامه های خود قرار دهید و از این مناطق دیدن کنید. 

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


اسپری رنگ با برند های دوپلی کالر  ، کاسپین ، گلریز و &#; در وریا نوین صنعت رهام به فروش میرسد .برند دوپلی کالر یک نوع اسپری اکریلیکی است. که با است.اندارد های رنگ RAL منطبق است. و پوشانندگی بسیار بالایی دارد و برای تمام سطوح قابل است.فاده میباشد.

این محصول بر پایه رزین هاى صنعتى، با پوشش و دوام فوق العاده براى اولین بار در ایران تولید گردیده است. و با قیمت مناسب قابل رقابت با اسپرى هاى صنعتى اروپایى مى باشد که جهت مصارف صنعتى، عمومى و تزئینى در شیدهاى مختلف مطابق با رال است.اندارد بین المللى و یا به سفارش مشترى قابل تولید و عرضه مى باشد. از ویژگى هاى مهم این اسپری عدم زردگرایى، خشک شوندگى سریع مقاومت در برابر UV و خط و خش را مى توان نام برد.

اسپری رنگ ها با چسبندگی عالی روی سطح باعث ایجاد رنگ یکنواخت می شوند ، رنگ حاوی حلال به نام تولوئن هیدرو کربوری می باشد که باعث چسبناک شدن رنگ می شود و با سرعت بالایی در دمای معمولی اطاق تبخیر می شود و با تبخیر شدن آن رنگ در کم ترین زمان خشک می شود و بخارهای شیمیایی آزاد می کند. لازم به توضیح است. که



( فروش ) های دیگر در شرق تهران