اسید سنج و ضد یخ سنج در بومهن ( فروش )

Acid meter and antifreeze meter-1
Acid meter and antifreeze meter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


اسید سنج یا هیدرومتر اسید ابزاری است. که جهت میران سنجش اسید مورد است.فاده قرار میگیرد. دستگاه ضد یخ سنج نیز ابزاری است. که جهت میران سنجش ضد یخ مورد است.فاده قرار میگیرد. انواع اسید سنج میتواند شامل اسید سنج عقربه ای و اسید سنج میله ای باشد. انواع ضد یخ سنج نیز شامل ضد یخ سنج عقربه ای و ضد یخ سنج میله ای است.. آلیاژ به کار رفته در ساخت اسید سنج ها و ضد یخ سنج ها نیز پلاستیک سخت و با مقاوت بالا میباشد. مجموعه رستگار صنعت دارای بهترین اسید سنج و بهترین ضد یخ سنج ها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها میباشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و قیمت اسید سنج و قیمت ضد یخ سنج و خرید اسید سنج و خرید ضد یخ سنج علاوه بر سایت رستگار صنعت میتوانید با دفتر فروش ما نیز تماس حاصل فرمایید.



( فروش ) های دیگر در بومهن