بادسنج در شرق تهران ( فروش )

anemometer-1
anemometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

علاوه بر این، مراکز خرید متعدد و همچنین مجتمع های تجاری و گردشگری بسیار زیادی در محله های شرق تهران واقع در منطقه قرار دارد که بازدید از آن ها را به شدت به شما توصیه می کنیم. مراکز خرید محله های شرق تهران عبارت‌اند از: مرکز خرید سون سنتر، مرکز خرید گلبرگ، مرکز خرید نبوت، پاساژ الماس تهران، پاساژ سپید، مجتمع تجاری اداری صبا، پاساژ گلبرگ، مرکز خرید قائم، مجتمع تجاری سادات، مرکز خرید طلا و جواهر آریا من، برج مرجان، مرکز خرید کویتی ها (نارمک)، مجتمع تجاری امیر، مرکز خرید خاقانی، مرکز خرید پالمیرا، مرکز تجاری اداری ونوس، مجتمع تجاری اداری مسعود، و بسیاری دیگر از  مراکز خرید.


اینها همچنین به عنوان بادسنج های پره ای یا آسیاب بادی شناخته می شوند و شبیه به طرح فنجان هستند. با این حال ، آنها به جای فنجان ، دارای تیغه های باد هستند که می چرخند. به جای نصب عمودی ، تیغه ها افقی هستند و رو به باد هستند. مانند مدل های فنجانی ، آنها تعداد چرخش ها را در ثانیه برای اندازه گیری سرعت باد شمارش می کنند و نتایج روی صفحه دیجیتال نمایش داده می شود. برخی از آنها برای نصب روی ساختمان ها طراحی شده اند ، اما نسخه های دستی آن نیز رایج است..

در این تجهیز از یک سیم داغ درون میله است.فاده شده است.. وزش باد باعث تغییر دمای سیم می‌شود. جریان الکتریکی، حرارت سیم را نگه می‌دارد و سرعت باد به وسیله این جریان در دمای ثابت اندازه گیری می‌شود. معمولا در کانال‌ها و فضاهای بسته از این نوع دستگاه است.فاده می‌گردد.

این نوع تجهیز بر اساس امواج التراسونیک کار می‌کند. پالس‌ها توسط این دستگاه به سنسور در سمت مقابل ارسال می‌شود. اگر باد سریع‌تر باشد این پالس‌ها قطع می‌شود. داده‌های دقیق باد باعث می‌شود محاسبه این اختلال انجام شود. این وسیله به صورت تخصصی‌تر کار می‌کند و قیمت بالاتری دارد.



( فروش ) های دیگر در شرق تهران