بتن کن و چکش تخریب در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Concrete mixer and demolition hammer-1
Concrete mixer and demolition hammer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

اندیشه یکی از گزینه های مناسب سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان در اطراف تهران محسوب می شود. تمامی فازها دارای امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری مناسب بوده و بیشتر ساکنین آن را اقشار فرهنگی و کارمندان شاغل در کارخانه ها تشکیل می دهد. فاز یک برای سرمایه گذاری و خرید خانه ارزان به نسبت فازهای دیگر گزینه مناسبی است.. اگر قصد سرمایه گذاری در واحدهای مسکونی با متراژ بالاتر از متر را دارید به سراغ شهرک راه آهن در فاز دو بروید. این منطقه قابلیت پیشرفت بالایی دارد و رشد قیمت مسکن در آن دور از انتظار نیست.


این گروه از ابزار آلات از بزرگترین های خانواده ابزار آلات برقی می‌باشند و عمده وظیفه‌ آن‌ها ایجاد تخریب بر روی بناهای ساختمانی می‌باشد. از شاخص‌ترین نکات این سری از ابزار آلات می‌توان به سنگین و پر قدرت بودن آن‌ها اشاره کرد، اساس ساخت این نوع از ابزار آلات بر مبنای وظیفه آنها، که تخریب سطوح غیر فلزی مانند دیوارها و … است. است.وار می‌باشد.

قدرت چکش های تخریب برای عمل تخریب بیشتر از بتن کن ها هست. این ابزارها به طور تخصصی برای تخریب ساخته شده اند برای همین به موتورهای قدرتمندتری مجهز شده‌اند. در مقابل، بتن کن ها قدرت پایین تری دارند برای همین می‌توان از آن‌ها به عنوان ابزارهایی برای تخریب هایی با ظریف کاری است.فاده کرد.

توجه کنید تعویض ذغال آسان باشد، زیرا هر چند وقت یکبار این دستگاه‌ها نیازمند سرویس و تعویض ذغال هستند. جای ذغال‎‏ ها نیز مهم است.، زیرا با هر بار سایش ذغال، دمای دستگاه بالا می‌رود و این امر موجب دفمره شدن بدنه می‌گردد. برای همین جای ذغال باید از جنس کائوچو باشد و بر روی آن فیبر نسوز قرار گرفته باشد.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه