بروسکوپ ( آندوسکوپ ) در شهر ری ( فروش )

endoscope-1
endoscope-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


میزان نور و روشنایی ویدئو بروسکوپ ها یا دوربین های شلنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است..هرچه دقت نور بیشتر باشد دقت تصویر برداری بروسکوپ نیز بیشتر خواهد بود. از انجا که شدت نور بالا منجربه ذوب شدن بخش هایی از دستگاه میگردد،از نورافکن کمکی است.فاده میشود.نور و روشنایی دوربین های بروسکوپ به روش حباب گازی هالوژن،فیبر نوری و منبع تغذیه و ترکیب آیینه،حباب گازی،منبع تغذیه با سیستم فیبر نوری تامین میشود.

وقتی به منبع نور در یک منطقه تاریک نیاز دارید که حتی انگشت کوچک شما از آن عبور نمی کند و یک چراغ قوه کوچک ساده هم نمی تواند به شما کمک کند. شما به چیزی شبیه به این دو ابزار نیاز دارید &#; بروسکوپ و آندوسکوپ ، که به خوبی طراحی شده اند تا در زوایای مختلف برای این امر به کار گرفته شوند. در این مقاله ، تفاوت اصلی بین

بروسکوپ یا آندوسکوپ صنعتی دستگاهی است. برای مشاهده کردن و فیلم برداری از قسمت های داخلی تجهیزات، ماشین آلات برای رفع عیوب دستگاه ها توسط کارشناسان فنی. به طور نمونه چنانچه بخواهید داخل دستگاهی را مشاهده و بازرسی کنید و امکان بازکردن دستگاه بسیار سخت است. و یا در کل وجود نداشته باشد می توانید از ویدئو بروسکوپ است.فاده کنید. لازم به ذکر است. به این دستگاه دوربین شلنگی، دوربین کابلی، دوربین چاه، دوربین آندوسکوپی و ... می گویند.



( فروش ) های دیگر در شهر ری