تاکومتر ( دور سنج ) در شهر جدید اندیشه ( فروش )

tachometer-1
tachometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا


خرید برترین و ارزان ترین قیمت دورسنج توسط ان دی تی کالا نماینده تستو testo &#; بنتک benetech &#; سی ای ام cem  و لوترون lutron در ایران انجام میگیرد که کافیست قبل از خرید نحوه و عملکرد دورسنج نوری و مکانیکی را از مشاوران ما به رایگان سوال فرمایید.

دورسنج با نامهای تاکومتر(Tachometer)، است.روبوسکوپ(Stroboscope) و است.روب اسکوپ نیز شناخته می شود. از کاربردهای این دستگاه میتوان به تست و اندازه گیری سرعت چرخش یک میله یا دیسک در موتورها و دستگاه ها به عنوان دورسنج موتور، تاکومتر خودرو، دورسنج الکتروموتور و است.روب اسکوپ صنعتی اشاره کرد.

 فروش انواع دورسنج دیجیتالی، لیزری، ac، dc، نوری، مکانیکی و الکتریکی در برندهای معتبر از جمله لوترون، فلوک، یونیتی، تستو . میتوانید جهت مشاوره و اطلاع از قیمت خرید، انتخاب دورسنج ارزان، و اینکه تاکومتر چیست و چه کاربردی دارد با ما تماس بگیرید.



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه