ترازو دیجیتال در بومهن ( فروش )

digital scale-1
digital scale-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


ترازوی قطعه شمار کیلویی دنا توزین مدل DT- ترازویی فلزی ست که می تواند در مشاعل زیادی به کار گرفته شود. البته مشاغلی که ارتباط مستقیمی با شمارش قطعه دارند. این ترازوی شمارشگر قطعه می تواند با دقت تا گرم در ظرفیت کیلوگرم وزن کند. بدنه محکم و ساختار ساده را می توان از مزیت های این ترازوی صنعتی دانست که سبب شده است. تا قیمت تمام شده بسیار مناسبی هم داشته باشد.

پاسخ دادن به سوال ترازو چیست، پس از هزاران سال عجین شدن این وسیله با زندگی انسان ها و تبدیل شدن آن به بخش جدایی ناپذیر معامله های روزمره، بیش از اندازه ساده به نظر می آید. ترازو وسیله ای برای سنجیدن وزن است. که طی صدها سال تکامل، به ابزاری برای اندازه گیری جرم و رطوبت و دیگر مقادیر مهم و سنجیدنی نیز بدل شده است.. 

ترازو صنعتی است.یل پند با است.اندارد معتبر جهانی پیشنهاد ویژه ی digi scale می باشد که با ویژگی های است.ثنایی و کیفیت بالا مورد تایید قرار گرفته و این ترازو بهترین ترازو پند با قابلیت های نرم افزاری معرفی می گردد ، اعتماد به ترازو است.یل معرفی شده بدون ریسک بوده و دی جی اسکال ترازو را به مدت ماه وارانتی و ماه گارانتی می نماید .  



( فروش ) های دیگر در بومهن