ترازو دیجیتال در شهر جدید اندیشه ( فروش )

digital scale-1
digital scale-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


ترازوی دیجیتال صنعتی AND مدل EK-KL ساخت کشور ژاپن دارای ظرفیت کیلو گرم با دقت گرم دارای بدنه ی مقاوم و ظاهر بسیار شکیل می باشد که جهت است.فاده در آزمایشگاه های صنعتی و کارخانه به عنوان ترازوی آزمایشگاهی مناسب می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی فروش ترازوی آزمایشگاهی AND دستگاه را به مدت ماه گارانتی می نماید .

ترازو ضد اب CAS مدل SW II ایده ال جهت است.فاده در محیط های مرطوب ، خیس و یا توزین مایعات ، ماهی و شیلات می باشد ، ظرفیت توزین ترازو کیلو گرم با دقت گرم می باشد ، ترازو در مدل کیلو گرم با دقت گرم و کیلو گرم با دقت گرم نیز تولید می گردد که در زمان خرید با قیمتی برابر همین دستگاه قابل انتخاب خواهد بود ، ساختار ترازو CAS مدل SW II کاملا ضد اب طراحی و ایزوله شده است. ، دیجی اسکال نمایندگی ترازو صنعتی CAS دستگاه را به مدت ماه گارانتی می نماید .

ترازو قطعه شمار اعتماد مدل ED S یک ترازوی صنعتی خوانده می شود. دلیل این امر ساختار فلزی ترازوی اعتماد و توانایی شمارش قطعه بسیار دقیق آن است. که اغلب این ویژگی ها را در انواع ترازوی صنعتی سراغ می کنند. ترازوی صنعتی اعتماد با توانایی وزن کردن کیلوگرم و داشتن علمک و توانایی اتصال به چاپگر جانبی نمونه ای برجسته از یک ترازوی صنعتی محسوب می شود. 



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه