ترمومتر در بومهن ( فروش )

thermometer-1
thermometer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


دی اتیل اتر چیست دی اتیل اتر( نامگذاری آیوپاک : Ethoxyethane ) یک ترکیب آلی از خانواده اتر ها و ایزومر بوتانول با فرمول شیمیایی CHO و جرم مولی .g/mol و چگالی .g/cm است.. دی اتیل اتر در برخی موارد با نام های اتر یا اتیل اتر نیز شناخته می‌شود. این ترکیب آلی در دمای […]

ابن دستگاه جهت بازرسی میزان رطوبت و درجه حرارت یک دفتر کار، خانه، کارخانه، بیمارستان یا مکان های صنعتی مختلف و غیره به کار میرود. دستگاه رطوبت سنج و دماسنج دیجیتال GM مجهز به تکنولوژی پیشرفته و با است.فاده بسیار آسان و طراحی ارگونومی ارائه شده است..‏ کاربردهای مختلف این دستگاه شامل‏:‏ گلخانه ها، انبارها، موزه ها، کتابخانه ها، آنالیز چوب، منازل و انواع دیگر صنایع میباشد‏.‏

گروه فنی و مهندسی پارس الکترونیک در سال فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی برق و الکترونیک و آموزشی آغاز نمود. از فعالیتهای بازرگانی این گروه می توان به واردات و فروش تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق آزمایشگاهی برق و الکترونیک و تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی (دانشگاهها ،دانشکده ها و هنرستان ها) اشاره کرد.



( فروش ) های دیگر در بومهن