تست کشش تسمه در شهر جدید اندیشه ( فروش )

Belt tension test-1
Belt tension test-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.


&#x; ¯&#x;&#x; &#x; &#x;&#x; &#x;&#x;&#x; BTM-PLUS &#x;&#x;&#x;&#x;&#x; ¯Ì&#x;Ì &#x;Ì&#x;&#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x; &#x;&#x; N ,lb &#x;&#x; &#x;&#x; &#x;Ì &#x;.

همانطور که مستحضر هستید مواردی همچون ویژگی سایشی، کشش، مقاومت، تراکم، نوع متریال رابر (لاستیک)، در تسمه نقاله بسیار حائز اهمیت است.. با  این چند تست و آزمایش ساده می‌توانید از نوع کیفیت و ویژگی‌های تسمه نقاله خود اطلاع پیدا کنید.  



( فروش ) های دیگر در شهر جدید اندیشه