تیلر در بومهن ( فروش )

Tyler-1
Tyler-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


همانطور که گفته شد تیلر ها معمولا از توان تا اسب بخار تولید می شوند و کشاورزان و باغداران می بایست متناسب با نیاز خود اقدام به انتخاب تیلر مناسب کنند. توصیه می شود در زمین های زیر یک هکتار که خاک نرمی دارند و احتیاج به کار سنگین در آن ها وجود ندارد، تیلر بنزینی تا اسب بخار است.فاده شود. در این باغ ها اگر تراکم درختان بالا باشد، به منظور مانور بهتر بین درختان تیلر اسب بخار و در صورت تراکم کم درختان، تیلر بنزینی اسب بخار توصیه می شود.

این نوع کولتیواتور در زمین های بزرگ است.فاده می شود و زاویه چرخش فرمان آن می تواند تا درجه باشد. محل هندل، است.ارت، اگزوز و باک در سری های مختلف کولتیواتور دیزلی یکسان است.. این مدل کلتیواتور برای است.فاده در صیفی جات و شالیزار ها بسیار مناسب بوده و بالاترین قدرت مانور را دارد، چون وزن و عرض کار متعادلی دارد. قدرت این دستگاه بین تا اسب بخار می باشد. از مزایای کولتیواتور دیزلی می توان به قدرت بالا و مصرف سوخت بهینه اشاره کرد. این مدل کولتیواتور به دلیل قیمت بالا و مناسب نبودن برای کار های کوچک و سبک مورد است.قبال کمی قرار گرفته است..

آماده‌سازی خاک‌های موجود در زمین‌های کشاورزی همیشه یکی از موضوعات مهم در تولید هر محصولی می‌باشد. علت این امر این است. که اگر می‌خواهیم محصولی توانمند را بر روی خاک زمینی کاشته و بارآوریم؛ باید پیش از هر اقدامی خاک مکان موردنظر را با است.فاده از ماشین‌آلات کشاورزی برای کشت زمین آماده کنیم. این اقدام درگذشته شخم‌زنی نام داشت که البته امروزه نیز از همین نام است.فاده می‌کنند. با این تفاوت که شخم‌زنی زمین‌های کشاورزی امروزه تفاوت‌های بسیاری با شخم‌زنی در دوران گذشته دارد.



( فروش ) های دیگر در بومهن