جعبه ابزار در بومهن ( فروش )

Toolbox-1
Toolbox-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


·        به جنس بدنه کیف توجه داشته باشید. با توجه به اینکه در اغلب مواقع این کیف ها بر روی زمین و سطوح مختلف که گاها ممکن است. مرطوب و نمناک باشند قرار داده میشوند، لذا باید جنس هایی را برای آنها انتخاب کنید که در برابر این شرایط مقاوم باشند. به عبارت دیگر، جنس پارچه به کار رفته برای بدنه کیف بهتر است. ضد آب باشد تا نم و رطوبت به آسانی به داخل آنها نفوذ نکند و موجب زنگ زدن ابزارهای موجود در کیف نشود.

با توجه به اینکه کیف های مخصوص نگهداری ابزارآلات اغلب شانه ای، دستی و یا کمری می باشند، در نتیجه باید به وزن آنها توجه داشته باشید. کیف هایی که در حالت خالی وزن زیادی دارند، بعد از قرار دادن ابزارآلات متنوع در آنها بسیار سنگین شده و حمل و نقل آنها با مشکل مواجه می گردد و به مرور به بدن آسیب وارد می کنند. وزن کیف نه تنها در کیف های سامسونتی اهمیت دارد، بلکه در خرید کیف های پارچه ای و برزنتی نیز مهم است..

در انتخاب بهترین کیف های ابزار نباید از وزن آنها غافل شد. توجه داشته باشید که کیف های سنگین جا به جایی بسیار سختی داشته و سرعت عمل در کار را برای فرد کمی سخت می کند. البته توجه داشته باشید که در اینجا منظور تلفیق کیفیت و وزن سبک با هم می باشد.



( فروش ) های دیگر در بومهن